Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję Apteka z Ula

Apteka z Ula 1.3 (27)

Mickiewicza 61
82-230
Nowy Staw
( brak )
1.3
27
Opinii

Źle

1 / 5
2020-02-12 14:22:54
Anastazja
Byłam ich wieloletnią klientką , nigdy nie było problemów , aż w tym roku jakaś masakra . Zamówienie z dnia 23.01. .Zero kontaktu telefonicznego ( zapchana skrzynka ) zero kontaktu mailowego . Na 3 wysłane maile nie otrzymałam,odpowiedzi , w zamian za to UWAGA wysłano mi maila z kolejną promocją " Rabaty jakich jeszcze nie było" .KPINA delikatnie podsumowując . W końcu po mailu , w którym zaznaczyłam , że po odczekaniu 30 regulaminowych dni zgłoszę sprawę do prokuratury , oraz po mailu do serwisu Przelewy 24 z prośbą o weryfikacje płatności i sprawdzenie firmy z którą współpracują ( zweryfikowali i poprosili Aptekę z Ula o bezpośredni kontakt z klientem) nagle dziś odebrałam przesyłkę . Skutecznie mnie Apteka z ula wyleczyła z zakupów u nich .
1 / 5
2020-02-11 14:18:14
Leopold
Zamówiłem miody 7 listopada 2019. Słoiki w ogóle nie zabezpieczone - dwa z nich otrzymałem zmiażdżone. Na paczce brak etykiet ostrzegawczych. Na maile brak odpowiedzi do dzisiaj, telefon wyłączony. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta
1 / 5
2020-02-07 23:38:10
Bronisława
Zakup miodów w tej firmie to b.nieprzyjemne i męczące doświadczenie. Całkowity brak kontaktu ze strony sprzedającego, konsekwentne ignorowanie maili ,telefonów i SMS - ów.. Po zrobieniu przelewu 17.01, po wielokrotnych próbach kontaktu,zeby dowiedzieć się co z przesyłka ( kurierska / Hahaha :( ), z łaski otrzymałam przesyłkę 5.02......Ignorancja, zlewka klienta, brak kultury i profesjonalizmu. Odradzam jakikolwiek zakup, jest dużo konkurencji, wiec po co uprzykrzać sobie życie.
1 / 5
2020-01-31 09:22:01
Celestyn
NIE POLECAM. TOWARU BRAK. NIE ODBIERA TELEFONU. NIE ODPOWIADA NA MAILE.
1 / 5
2020-01-29 15:36:43
Oksana
Cały 2019 rok kupowałam miody w AzU, wszystko było w porządku, nie miałam żadnych uwag. Aż tu nagle od 27 grudnia 2019 cisza - dokonałam przedpłaty i sprawa się urwała: zamówienia od miesiąca nie ma, nikt nie odpowiada na żaden z maili (łącznie z właścicielem), telefon bądź zajęty, bądź głuchy. To wszystko wygląda zwyczajnie jak oszustwo i kradzież pieniędzy. Zupełnie nie wiem co robić, widzę, niestety, że nie jestem jedyna. Kto wpisał "Polecam"???? Sam właściciel?
1 / 5
2020-01-10 09:11:18
Witold
Witam, Niestety spotkalo mnie dokladnie to samo. Towar za 500 PLN zamowiony 17 grudnia do tej pory nie dotarl. Brak kontaktu tel. oraz email. Mysle, ze trzeba sie do tego Pana dobrac i wiem jak to zrobic. Prosze o kontakt wszystkie poszkodowane osoby, podaje ponizej adres email: tomasz.rzepniewski*****
1 / 5
2019-12-21 21:30:42
Klemens
Oszust i *****. Nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonu, zero kontaktu. Pieniądze zapłacone ale niech nie czuje się bezkarny Kieruję sprawę do bezpośrednio do prokuratury.
1 / 5
2019-12-20 19:47:44
Jakub
brak kontaktu. W historii zamówień od kilku tygodni wyświetla się oczekiwanie na płatność , choć przelew już dawno był wykonany .
3 / 5
2019-11-13 14:28:31
Kornelia
Miody zamówione i zapłacone 8 października, dostarczone 12 listopada, czyli ponad miesiąc, wydaje mi się że to zbyt długo, do tego zero odpowiedzi na e-maile i brak możliwości kontaktu telefonicznego (poczta), co do samego produktu, brak jakichkolwiek zastrzeżeń.
1 / 5
2019-10-28 10:09:50
Jerzy
Nie polecam. Zamówienie zostało opłacone 177zł 07.10.2019r. Poza potwierdzeniem zamówienia, do dnia dzisiejszego nie można uzyskać informacji o zamówieniu. Nie można się dodzwonić. Brak również odpowiedzi na kilka wysłanych maili.