Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję Agata S.A.

Agata S.A. 2.6 (99)

Al. Roździeńskiego 93
40-203
Katowice
32 888 70 70
2.6
99
Opinii

Niedobrze

5 / 5
2020-05-06 02:24:36
Ania
Ja tam jestem zadowolona z zakupów. Meble są ładne, a ceny takie same albo niższe niż w innych sklepach meblowych.
3 / 5
2020-02-14 19:12:01
Celestyna
Zamówiłam narożnik koszt 1500 zł jakość fatalna, nie spodziewałam się cudów za tą kwotę ale też nie spodziewałam się aż takiego bubla... zrobiłam zdjęcia wysłałam jako reklamację. Przyjechał Pan z serwisu i stwierdził, że takie jest i takie ma być nic z tym nie można zrobić.... Miło, że przy każdym obrocie w lewo mam sobie wpijać deskę w ciało :( Gdyby nie fakt, że narożnik przez ferie był potrzebny spakowałbym i oddała. Nie polecam!!! Wrzucam link narożnika: *****
1 / 5
2020-02-11 14:37:22
Daniela
NIE POLECAM AGATAMEBLE...po 2 miesiacach od złożenia zamówienia, dojechało do mnie niekompletne - brak narożnika (sic!), od 2 tygodni czekam na informację, kiedy i czy dostanę brakujący produkt. Pracownicy infolinii nic nie wiedza, powtarzają ciągle to samo, brak odpowiedzi na maile w sprawie braków w dostawie, nikt nie dzwoni z działu reklamacji, choć tak za każdym razem zapewnia mnie BOK," dział reklamacji oddzwoni do Pana"... nikt od 3 lutego nie raczył zadzwonić z informacją. Nie mam mebla ani pieniędzy. Jak chcesz mieć kłopot i nerwy to kup w AgataMeble. Odradzam zakupy w tej firmie.
1 / 5
2020-02-06 10:11:30
Ludwika
Niestety muszę podzielić opinię z wieloma osobami. Obsługa dramatyczna, meble nie warte ceny. Na infolinii osoby kompletnie niezorientowane w kółko powtarzają swoje zasady zupełnie nie myśląc o jednostkowych przypadkach, oczywiście z ich przełożonymi, jak twierdza, kontakt jest niemożliwy. Złożona reklamacja mimo upływu 14 dni nadal bez odzewu, po dwukrotnej interwencji na infolinii w końcu otrzymałam informacje, że moje żądania reklamacyjne zostają odrzucone. Postępowanie niezgodne z prawem. Zdecydowanie polecam domagać się kontaktu z przełożonymi osób, z którymi rozmawiacie na infolinii oraz kontakt z rzecznikiem praw konsumenta.
1 / 5
2020-02-05 14:46:52
Cecylia
Nikomu nie polecam zakupów w Agata Meble, meble zostały przywiezione uszkodzone, sklep prowadzi normalny proces reklamacji, termin minął,meble dalej stoją zepsute w domu, nikt z działu reklamacji nie jest w stanie udzielić informacji, kiedy szafa będzie miała drzwi i komoda szufladę, na kontakt telefoniczny czekałam 50 minut, zrezygnowałam, automat mówi, że oddzwonią niezwłocznie, nikt nie oddzwonił, kontakt ze sklepem stanowi problem, bo na kilka numerów podanych nie odbiera telefonu, w dziale reklamacji panie już na dzień dobry są złe i niesympatyczne.To mój ostatni zakup w tym sklepie, nie polecam.
1 / 5
2020-02-04 01:10:20
Tomasz
FATALNA obsługa klienta! NIE POLECAM produkowanych dla Agata Meble produktów Fabryki CYPRYS! Rzeczywista jakość mebli nijak ma się do przedstawionych na stronie internetowej sklepu jak i do NIELICZNYCH dostępnych do wglądu mebli w sklepach stacjonarnych! Elementy meblowe niechlujnie pakowane, nieodpowiednio / wcale/ zabezpieczone w opakowaniach, z licznymi uszkodzeniami. Montaż też do łatwych nie należy - nawet dla polecanych i współpracujących z AM Dostawców i Montażystów z firmy DTS. Reklamacja uszkodzonych elementów meblowych NIBY rozpatrzona pozytywnie z rekompensatą i wymianą elementów meblowych. POZYTYWNIE w definicji Agata Meble = przysłania elementów jeszcze bardziej USZKODZONYCH, zwłoka z przelewem rekompensaty jak dotąd półroczna, ZERO kontaktu mailowego. Po WIELOKROTNEJ próbie kontaktu telefonicznego z BOK Agata Meble, ostatnio z niejaką panią Klaudią Warwas i jej zapewnieniu o niezwłocznym rozwiązaniu sprawy, przy czym niezwłoczne było najwyraźniej zapomnienie o całej sprawie, gdyż w dalszym ciągu ani przelewu ani odpowiedzi na maile. Reklamacja będzie więc kontynuowana na drodze sądowej.
1 / 5
2020-01-19 17:13:13
Lesław
Otrzymałem towar uszkodzony, po spisaniu protokołu w obecności kuriera zgłosiłem reklamację. Po około 2 tygodniach (po mojej interwencji) otrzymałem wiadomość o rejestracji zgłoszenia. Następną wiadomość otrzymałem po kolejnym tygodniu - prośba o przesłanie zdjęć uszkodzeń i protokołu. Dodam, że zrobiłem to już w dniu zgłoszenia, łącznie trzy razy przesyłałem te same zdjęcia. Po blisko miesiącu otrzymałem informację, że reklamacja została uznana i zostaje wysłany do mnie kurier po odbiór uszkodzonego mebla. Podsumowując należy zaznaczyć, że w sklepie nie dotrzymywane są ustawowe terminy, kontakt jest utrudniony (jedyną informacją przekazywaną na infolinii to - "proszę czekać"), brak odpowiedzi na e-maile, nie ma kompetentnej, decyzyjnej osoby. Nadmieniam, że cały proces reklamacyjny tj. od złożenia wniosku do zwrotu środków trwał 2 miesiące (po moich monitach). Nierzetelne podejście do klienta.
2 / 5
2020-01-17 10:16:31
Julianna
Produkty całkiem ok, ale obsługa w sklepie internetowym jest fatalna, a czas realizacji to już tragedia - przy produkcie mam informacje że zamówienie zostanie wysłane po 2 dniach, natomiast dopiero po 7 dniach otrzymuję informacje że zamówienie będzie przekazane firmie kurierskiej. Jeśli komuś zależy na szybkiej realizacji to odradzam bo w rzeczywistości trwa ona prawie cztery razy dłużej.
1 / 5
2020-01-07 20:33:05
Konstanty
Niestety sklep ma fatalną obsługę reklamacji. Zamówiłem 3 półki z tego 1 jest źle wykonana nie da się jej skręcić - wada jest oczywista. Po tygodniu dostałem odpowiedź: "Prosimy oczekiwać na dalsze informacje w tej sprawie". Towar maja na stanie ale od 25 dni nie robią nic! Jeżeli szukasz stresu i kłopotów to jest to forma dla ciebie. Jak nie to proszę poczytaj inne opinie i sam zdecyduj.
1 / 5
2019-12-31 12:56:37
Norbert
Moja opinia dotyczy stoiska z krzesłami i stołami w salonie na Bielanach Wrocławskich. Kupiłem w tym sklepie 4 krzesła. Niestety przez aroganckiego i nachalnego doradcę nie za bardzo mogłem chwile posiedzieć na różnych krzesłach. Generalnie można było odnieść wrażenie, że doradca robi przytyki, że za długo wybieramy krzesła. Krzesła jednak były ładne i sprawiały wrażenie dobrze wykonanych więc je kupiliśmy. I niestety na tym zalety krzeseł z Agaty za 220 zł szt. się kończą. Po złożeniu ich w domu okazało się, że można na nich siedzieć w miarę wygodnie przez 10-15 min, a potem zaczyna boleć kręgosłup (kwestia chyba złego wyprofilowania). Oczywiście sklep nie jest chętny nawet żeby wymienić produkt na inny. Tak więc za niecały 1000 zł mamy ładną dekoracje pokoju, bo do siedzenia krzesła z tego sklepu się nie nadają. Poprzednie krzesła z BRW w podobnej cenie i o podobnym wyglądzie były o niebo wygodniejsze. Tak więc jeśli koniecznie chcesz kupić krzesła w tym sklepie to dobrze je przetestuj i nie przejmuj się nachalnym sprzedawcą albo zamów przez internet (wtedy sklep ewentualnie będzie musiał przyjąć z powrotem swój badziewny towar).