Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję 8a.pl

8a.pl 4.8 (678)

Witkiewicza 6
44-100
Gliwice
32 332 44 88
4.8
678
Opinii

Doskonale

5 / 5
2019-12-24 18:53:32
Mieczysława
Jestem bardzo zadowolona. Przyznam, że miałam obawy, czytając niepochlebne opinie i dlatego miło mnie sklep zaskoczył. Przesyłka zapakowana pieczołowicie, załączone dokumenty zwrotu, paragon w specjalnej kopercie. A kurtka rewelacyjna i w rewelacyjnej cenie. Polecam wszystkim sklep.
5 / 5
2019-12-04 11:23:50
Beata
W sklepie 8a zamówiłam kurtę i buty z oferty black friday - oba produkty świetnej jakości, jestem bardzo zadowolona z zakupu. Wysyłka zamówienia w ciągu jednego dnia, a następnego miałam już zamówienie. Kontakt ze sklepem bez zarzutu. Na pewno jeszcze wrócę na kolejne zakupy.
1 / 5
2019-10-31 22:01:20
Zbyszko
Niestety plecaka, który kupiłem w 8a już nie ma. Ale, że zastanawiałem się nad Metrikiem lub Storepadem, podzielę się opinią tutaj. Po pozytywnych doświadczeniach z Zalewą Vector Cross 24, zakupiłem plecak tej firmy (czerwony Metric). Po roku w plecaku pojawiła się dziura. W plecaku był noszony tak ciężki sprzęt jak: Notes, Pióro, Tabletki, Plastikowa łyżeczka, Dowód rejestracyjny, Notebook Dell 7490. Plecak użytkowany w sposób następujący: - szafa w domu, - plecy na klatce schodowej, - bagażnik, - dywan w biurze, - bagażnik, - plecy, - szafa. Sprzedający uznał, że taki sposób użytkowania w pełni uzasadnia uszkodzenie plecaka. NIE POLECAM - ZARÓWNO SALEWY JAK I 8A.PL. - p
5 / 5
2019-09-16 20:40:48
Przemysław
Gorąco polecam! Zero zastrzeżeń. Bardzo duży wybór, ceny dobre. Na drugi dzień paczkę miałem u siebie
1 / 5
2019-07-22 12:53:10
Kamil
Kupiłem na lato drogą bawełnianą, markową czapkę z daszkiem, która po ok. 2 miesiącach użytkowania zaczęła się przebarwiać w sposób dyskwalifikujący ją do noszenia. Sklep 8a z konta "reklamacja", niestety nie z nazwiska, postanowił moje zgłoszenie reklamacyjne skwitować informacją, że "najprawdopodobniej doszło do przepocenia i nieprawidłowego suszenia czapki", oraz że "czapki nie powinno się używać na słońcu". Oczywiście informacji o tym, że czapki z daszkiem nie powinno się używać na słońcu (serio? :D) firma nie zawarła w opisie produktu. Po zrobieniu awantury firma każe sobie na mój koszt wysyłać towar aby zrobić oględziny, w efekcie wydłużając proces reklamacyjny. Obsługa klienta na tym poziomie jest odpowiednia dla krajów trzeciego świata - wybitnie nie polecam.
1 / 5
2019-07-17 16:38:21
Konstancja
założyłam konto na ceneo specjalnie, żeby dodać komentarz na temat sklepu 8A. Standardowo nie dzielę się opiniami w internecie, ale tym razem muszę. Sklep nie radzi sobie z podstawową obsługą klienta. Pracownik sklepu wpisał błędnie mój nr telefonu przewoźnikowi. Żeby to naprawić, podjęłam około 40 prób dzwonienia do sklepu w różnych porach dniach i cały czas było zajęte. Kiedy już mi się udało, dowiedziałam się, że dzisiaj się już nikt tym nie zajmie, bo pracownik nie ma dostępu do strony internetowej przewoźnika. Czysta abstrakcja. Zdecydowanie właściciel sklepu powinien podjąć działania zwiększające ilość osób obsługujących, ilość linii telefonicznych i nadając pracownikom podstawowe uprawnienia do realizacji ich zadań w pracy.
5 / 5
2019-05-06 11:19:58
Eugenia
Sandały Merrel zamówiłam w 2 rozmiarach, bo nie wiedziałam, który będzie ok. Jedne zmuszona byłam odesłać, ale bez problemu przyjęto zwrot i po kilku dniach miałam pieniądze na koncie. Nie mam żadnych uwag co do zakupów w tym sklepie.
2 / 5
2019-02-17 20:06:51
Anastazja
Sklep usuwa negatywne opinie ze swojej strony. Kupuje tam z dobre 10 lat ale stwierdzam, ze to juz jest koniec. Klient nic nie znaczy. Produkty co raz bardziej kiepskiej jakosci. Ostatni moj zakup kurtka z goretexu za 1200zl. Przemaka po 10min na deszczu. Co sklep zrobil? Odrzucil reklamacje. Zero rozmowy. Sposob sprzedazy, rezerwacji towaru zeby zobaczyc na miejscu to juz epoka kamienia lupanego. Jedziesz 100km do sklepu i chcesz wydac konkretna kase ale mozesz zarezerowac 2 produkty do wgladu bo nie maja wszystkiego na stanie a z magazuni ktory miesci sie gdzies na przedmiesciach nie beda sciagac. I tak kupujesz buty za 500zl ale mozesz dwa interesujace Cie modele zamowic. Prosze wiec kobiete, zeby pojechala ze mna i na nia rezerwuje kolejne 2 pary. Jak sie rozminiesz z rozmiarowka to wracasz bez niczego i zamawiasz przez neta.
2 / 5
2019-01-31 12:27:21
Konrad
Z innej beczki - dodałem dwie prawdziwe, choć nie idealne opinie o produktach - jedną szybko usunięto, drugiej nie opublikowano.
5 / 5
2019-01-22 22:14:59
Eliza
po przeczytaniu opinii o sklepie miałam zrezygnować z zakupu szczególnie dlatego, że na sklepie była tylko jedna para butów i nie byłam pewna czy na pewno są dostępne i czy nie będą za małe. Napisałam maila z pytaniem o dostępność , zostałam poinformowana że strona aktualizuje się na bieżąco. Zaryzykowałam. Przesyłka przyszła bardzo szybko szczególnie że zamówienie było złożone 29.12 (weekend, sylwester, nowy rok) to przesyłkę już 3 stycznia miałam w rekach. Niestety musiałam je odesłać i tu też bez problemu, po tygodniu pieniądze mam spowrotem na koncie. Mimo tych wszystkich negatywnych opinii jestem mile zaskoczona i polecam