Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję 66gsm.pl

66gsm.pl 4.4 (96)

Starowiślna 66
31-035
Kraków
124212817
4.4
96
Opinii

Dobrze

1 / 5
2018-08-25 12:19:39
Tymon
Miałem dużego pecha, że trafiłem na ten serwis, jest to też serwis Teletorium i dam wam dobrą radę: trzymajcie się od tego dziadostwa z daleka, *****, [...]. Pozdrawiam.
1 / 5
2013-04-30 19:01:35
Aleksander
Zaniosłem do 66gsm.pl telefon do naprawy. Jeden z dwóch zażywnych młodzianów przyjął telefon, zapisał mój numer i powiedział, że zadzwoni z wyceną. Nie zadzwonił, więc wybrałem się do sklepu. Tam zażywny młodzian powiedział mi, że zepsuł się moduł zasilania i że telefon będzie najdalej na poniedziałek (była środa), koszt wymiany 60-80 zł. Przyjechałem ponownie już nie w wyznaczony poniedziałek, tylko jeszcze w następny wtorek z pieniędzmi odebrać telefon. Zażywny młodzian nie uznawszy za stosowne nawet napomknąć, że przeprasza, powiedział (po dwóch tygodniach!), że nie ma telefonu, bo to nie moduł zasilania, tylko płyta główna. Że trzeba ją wymienić, ale stracę zapisane dane. Cały czas miał mój numer telefonu, a tu zero kontaktu! Ponieważ telefon się włączał i widział go komputer, umówiliśmy się, że odbiorę sobie telefon, skopiuję potrzebne mi rzeczy, a potem oddam telefon do naprawy. Następnego dnia przyjechałem po telefon (późnym popołudniem) i okazało się, że nie ma telefonu, że dopiero jedzie i że jest już na Starowiślnej (to pięć minut na piechotę). Polazłem powłóczyć się po okolicy, a kiedy wróciłem, telefonu dalej nie było. Powłóczyłem się znowu i zażywny młodzian oddał mi wreszcie telefon. Kiedy wróciłem do domu, okazało się, że w telefonie nie ma karty pamięci. Dzwonię, a gość mi mówi, że ma stertę kart pamięci i jaką ja właściwie miałem, że on może mi dać jakąś w zamian. Z lekka już zjeżony powiedziałem, że chcę moją. Młodzian powiedział, że poszuka. Minął niemal tydzień, dzwonię, nikt nie odbiera. Więc jadę znowu do sklepu i pytam co z kartą. Zażywnego młodziana numer 1 nie było, ale zażywny młodzian numer 2 powiedział, że kolega ma urlop, a on nie wie o co chodzi. Mówię, że chodzę od trzech tygodni w sprawie mojego telefonu, że od trzech tygodni robią mnie w konia, że łżą i co zamierza zrobić z problemem mojej karty. Na to młodzian stwierdził, że "przecież mi jej nie urodzi". Kazałem im wsadzić sobie moją kartę w ich tłuste zady, i że więcej już nie przyjdę, natomiast napiszę gdzie się da, co mnie spotkało. Co też niniejszym czynię. Tłustawi towarzysze ze sklepu widać pomylili sobie czasy i postanowili mimo młodego wieku wskrzesić peerel. Jeśli ktoś chce zobaczyć, jak było w sklepie w peerelu, niech wpadnie do 66gsm.pl. Jeśli chce być należycie obsłużony i nie stracić czegoś ze swojej własności, niech omija to coś szerokim łukiem zatykając nos.
5 / 5
2012-11-19 09:21:42
Kacper
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam.
5 / 5
2012-11-07 10:47:21
Ernest
Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam.
4 / 5
2012-06-14 10:02:55
Elwira
Polecam sklep. Szybka wysyłka i sprawna obsługa klienta. Towar w dobrym stanie dostarczony dobrze zabezpieczony.
5 / 5
2012-06-02 14:47:29
Kornelia
Bardzo szybka przesyłka i towar w idealnym stanie, jestem bardzo zadowolona z zakupu.
2 / 5
2012-05-18 01:18:51
Ziemowit
Dostałem telefon z klawiaturą QWERTZ, mimo że na stronie sklepu była informacja o klawiaturze QWERTY. Sklep ten wprowadza klientów w błąd z premedytacją!
1 / 5
2012-05-15 21:46:43
Dymitr
Bardzo duży NEGATYW! Uwaga na tych [...]ów i [...]! Zamówiłem 23.04 (poniedziałek) Telefon LG GB220 i od razu wykonałem przelew, Następnego dnia Pani z tego sklepu zapewniała mnie, że ten telefon na pewno będzie na piątek (27.04). - Co jest dziwne bo wybrałem wysyłkę kurierem. Bardzo mi na tym zależało ponieważ miał być to prezent. Niestety telefon dotarł do mnie w poniedziałek 30.04 i musiałem kupić coś innego. W środę (2.05) informowałem sprzedawce, że chcę go zwrócić korzystając z 10 dniowego prawa zwrotu towaru. Wysłałem telefon 5 maja ponieważ byłem na urlopie i następnego dnia Pani z tego pseudo-sklepu poinformowała mnie, że nie przyjmą towaru gdyż rzekomo jest uszkodzony (brak foli i porysowana klapka plus do tego próbowali mi wmówić, że telefon był używany) co jest WIELKIM KŁAMSTWEM ponieważ tego telefon ani razu nie uruchamiałem i tylko raz wyciągałem z opakowania(które przyszło do mnie pogniecione) w celu sprawdzenia czy jest paragon. Na nic zdały się moje tłumaczenia, że już tydzień wcześniej zgłaszałem chęć zwrotu i z mojej strony byłoby to nie logiczne gdybym go używał. Po czym odesłali mi telefon z tymi usterkami, które podejrzewam sami zrobili, aby nie uznać reklamacji i zwrócić mi pieniędzy, które mi się należą i pewnie nie chcą, aby ten telefon im leżał na magazynie. Przestrzegam wszystkich przed tymi [...] i kłamcami!!
5 / 5
2012-05-10 10:02:02
Sergiusz
Co prawda kupując telefon nie dostałem polskiej instrukcji,ale jeśli chodzi o samą transakcję jak i przesyłkę to muszę pochwalic sklep.Szybko doręczona i co istotne na bieżąco byłem informowany o statusie przesyłki,także polecam...
4 / 5
2012-04-26 07:58:57
Laura
Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie a także z komunikacji między mną a sklepem. W przyszłości zamierzam korzystać z usług s tego sklepu.