Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję 4CONSOLE

4CONSOLE 3.2 (18)

Pana Tadeusza 14
02-494
Warszawa
22 824 25 90
3.2
18
Opinii

Umiarkowanie

1 / 5
2018-06-15 22:02:52
Daniel
Kupiłem pada do PS4 który kompletnie nie z mojej winy po 2 dniach użytkowania uległ uszkodzeniu (nie chce się ładować), więc postanowiłem napisać do 4console o reklamacje, czekam już miesiąc i nadal nie dostałem odpowiedzi, totalna kpina a nie serwis.
1 / 5
2018-03-04 21:48:46
Daniel
W połowie grudnia (2017) zamówiłem Pada do PS4, oraz przelałem pieniądze. Po ok. tygodniu dostałem telefon, że może nastąpić kilka dni opóźnienia, na co się zgodziłem. Pad miał być prezentem, a że i tak miałem go dać w styczniu, to było dla mnie bez znaczenia. Teraz mamy marzec, pieniądze nie zostały mi zwrócone, pad prawdopodobnie sprezentowałem właścicielowi sklepu, bo na pewno nie temu, któremu chciałem go dać. Zakładam taką sytuację, bo do mnie nie doszedł. Od tego czasu telefonu nikt mi tam nie podniósł, oraz nie odpowiedział na żadnego majla.
3 / 5
2018-01-30 19:48:33
Emil
Konsola PS4 + pady zgodnie z opisem. Przesyłka zrealizowana szybko. Jako minus kompletny brak informacji mailowej o zamówieniu oraz brak odpowiedzi na bezpośrednie pytanie. Dobrze, że przepisałem numer zamówienia, bo inaczej nie mógłbym sprawdzić statusu. Poza tym dostałem gry bez książeczek, w dodatku jedno pudełko w języku hiszpańskim. Dobrze, że przynajmniej sama gra jest po angielsku. (używki?)
1 / 5
2017-11-16 18:17:44
Stefan
Kompletna strata czasu. Czekałem na realizację zamówienia przez 3 tygodnie. Za każdym razem słyszałem, że wysyłka zostanie zrealizowana w przeciągu kilku dni. Pomimo wielokrotnych zapewnień na końcu dowiedziałem, że nie ma możliwości realizacji zamówienia ponieważ w między czasie zmieniła się cena, a sklep nie ma zamiaru dokładać do interesu! Jedna wielka kpina. Zdecydowanie nie polecam.
1 / 5
2017-10-27 06:53:27
Filip
Nie polecam robienia zakupów w sklepie „4console.pl” Sklep wprowadza klientów w błąd. Nie informuje, że dana gra nie posiada języka polskiego (chociażby napisów). Kupiłem 2 gry: „Fallout 4” oraz „Dishonored 2” na PS4. Po instalacji 1szej gry okazało się, że gra posiada jedyni e język angielski (bez napisów). Całe szczęście, że zakupu dokonałem przez Internet, więc mogłem zwrócić 1 nieotwartą grę. Pan, w sklepie stacjonarnym przyznał, że FAKTYCZNIE może to wprowadzać w błąd, ale to nie jego wina.. Chciałem wymienić na inny tytuł (Mafia 3), i Pan zaproponował mi z dopłatą 60zł (czyli praktycznie ceną nowej gry Mafia 3). Na moją propozycję, żeby zejść (przy zaistniałej sytuacji) ceny, usłyszałem NIE. Rozbój w biały dzień. Nie polecam nikomu.
5 / 5
2017-09-23 00:09:43
Walenty
Transakcja przebiegła bez problemu i błyskawicznie. Zamówiłem nową grę nie dość, że w niskiej cenie to jeszcze przy odbiorze paczki okazało się, że to jakaś rozszerzona edycja, a nie podstawka jak myślałem przy zakupie. Myślę, że będę śledził ofertę tego sklepu i jeszcze w przyszłości zrobię tu zakupy :) Polecam
1 / 5
2017-09-20 15:00:21
Walenty
Zakupiony towar nie został wysłany. Dwukrotnie dzwoniłem do sklepu, aby dowiedzieć się dlaczego gra nie została przekazana kurierowi. Sprzedawca zapewnił mnie, że oddzwoni w ciągu godziny- niestety, ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnych wyjaśnień. Totalnie nieprofesjonalne zachowanie w stosunku do klienta. Na pewno są to moje ostatnie zakupy w sklepie 4console.
2 / 5
2017-06-02 22:08:18
Walentyna
Kontakt ze sprzedającym słaby, przesyłka uszkodzona, wersja językowa gry niezgodna z opisem. Jedynymi zaletami są ceny i szybka przesyłka.
5 / 5
2017-05-29 13:25:10
Cecyl
Bardzo szybko zrealizowano zakup, produkt dokładny z opisem. Wszystko na najwyższym poziomie.
5 / 5
2017-05-20 11:18:55
Wiola
Profesjonalna obsługa poprzez kontakt telefoniczny. Otrzymałam przesyłkę w niecałe 24 godz. Polecam.