Napisz opinię


0 / 30

Twoja ocena skala 1-5

0 / 1000
Dodaj opinię
Napisz recenzję 1000drzwi.pl

1000drzwi.pl 4.6 (196)

Katowicka 15
43-400
Cieszyn
502 504 578
4.6
196
Opinii

Dobrze

5 / 5
2020-01-28 15:42:49
Tamara
Bardzo miła obsługa, indywidualne podejście do klienta. Wg mnie najwyższa możliwa ocena. Zakupy w tym sklepie to przyjemność. Obecny zakup jest czwartym zakupem
5 / 5
2020-01-22 16:35:03
Aleksander
przyjemna i szybka transakcja, bez zarzutu.
4 / 5
2019-12-01 10:30:27
Jagoda
Polecam ! Super kontakt ze sklepem, nawet jak źle dokonalam zamowienia - sklep skontaktował sie ze mna ekspresowo, pomógł i doradził :)
5 / 5
2019-10-30 19:39:54
Dalia
Sprzedawca bardzo uczciwy. Zamówienie zostało anulowane z winy producenta. Sklep bardzo szybko zwrócił pieniądze na moje konto. Szczerze polecam
5 / 5
2019-10-03 12:24:02
Malwina
Bardzo dobra obsługa, super pomoc przy organizacji transportu, wg życzenia. Osobiście nie mam nic do zarzucenia.
5 / 5
2019-06-26 14:27:41
Wieńczysła
Polecam sklep. Towar dotarł o czasie zgodnie z opisem.Jestem zadowolona
1 / 5
2019-06-18 10:18:53
Edward
Najgorszy zakup jaki kiedykolwiek dokonaliśmy. Sposób ,,pakowania'' zupełnie nieadekwatny do przewożonego towaru, uszkodzona paleta a właściwie zbitka z kilku desek, brak przekładki od dołu, prześwity. Ostatnie drzwi z palety całkowicie uszkodzone powybijane szyby, połamane elementy protokół spisany z kurierem na dzień następny z racji tego że kurier nie posiadał protokołu przy odbiorze( z zaznaczoną adnotacją oczywiście że kurier nie posiadał przy sobie dzień wcześniej dokumentów ), plus zdjęcia uszkodzeń i paletą - a przynajmniej tym co miało być paletą. Sprzedawca w dzień odbioru powiadomiony o uszkodzeniach oraz o protokole który zostanie spisany - totalny brak reakcji, uszkodzenia go nie interesują skoro odbiór został podpisany. Odpowiedz sprzedawcy na reklamacje złożoną pisemnie ( w skrócie): nie widzi zasadności wymiany towaru na nowy - wina leży albo po naszej stronie albo przewoźnika. Odpowiedź na pismo od rzecznika praw konsumenta, który potwierdza że nasze roszczenia wymiany towaru są w pełni zasadne: sprzedawca nadal nie widzi swojej winy albo to my albo przewoźnik zawinił. Teraz czas na sąd wniosek oczywiście niebawem zostanie złożony. Jeśli ktoś z Państwa ma jakiekolwiek wątpliwości badz pytania oczywiscie mogę odpowiedzieć na wszystkie łącznie z dokumentacją.
4 / 5
2019-04-08 08:31:30
Irmina
Jeżeli chodzi o moje zamówienie jest ono w trakcie realizacji. Złożyłam je 27.03. 2019 roku , płatność została zaksięgowana 01.04. a realizacja zamówienia do dnia 16.05.2019. Czekam cierpliwie.
5 / 5
2019-03-03 09:21:44
Konstanty
Polecam.Podczas zamawiania mialam problemy z doborem ościeżnic, ale pan ze sklepu rozwiał moje wątpliwości i anulował złe zamówienie.
4 / 5
2019-02-21 19:35:42
Oliwier
Dobre ceny, miła obsługa, długi termin realizacji zamówień